torsdag 20 november 2008

Beställningarna droppar in!

Igår var jag på en liten inköpsrunda till Panduro för att jag i förrgår fick en beställning på två halsband (samtidigt som jag levererade två) och behövde komplettera med lite mellandelar. Idag fick jag ett SMS: "Jag skulle vilja beställa två stycken halsband av dig, du bestämmer hur dom ska se ut, eller förresten jag tar tre det är ju snart jul." Det är ju hur roligt som helst, måste nog på en ny inköpsrunda på Panduro eller online hos http://www.sekanum.se/. Det här var det jag fick ihop igår

Det gick riktigt bra att cykla, när jag cyklar på morgonen är det ju mörkt och då ser man inte om det är halt utan fräser på som vanligt, på hemvägen däremot var det någorlunda ljust fortfarande och då såg jag att det nog är ganska halt egentligen. Grejen är att börjar man fega då blir det farligt, det är helt enkelt bättre att blåsa på......

Inga kommentarer: