lördag 22 november 2008

Det var en kall fredagsmorgon!

Hela -7,5 grader stog termometern på igår morse. Det var till att dra på sig termobyxorna innan jag cyklade iväg till jobbet! Jag tycker dock det här vädret är tusen gånger bättre än om det är några plusgrader och regn. När jag slutade jobbet hämtade Lena upp mig med sin gardinbuss. Vi for ner på stan för en härlig thaibuffé och en liten pysselshoppingrunda. Det blev lite scrapbook grejer (nu hade motståndet smulats sönder), på Tiimari hade dom julkortssatser, kunde bara inte låta bli. Sedan bar det som vanligt av till Panduro för inköpsrunda, igen! På förmiddagen fick jag nämligen ett telefonsamtal om att det är grönt för julmarknaden på Sätra Brunn den 14/12 och vi har fått plats inne! Det ska bli kul! Därefter skjussade Lena hem mig! Det är alltid lika kul att luncha/träffa Lena. Vi tycker om samma saker och är lika tokiga, det kan inte blir mycket bättre! Nu planerar vi för en gemensam pysseldag, jag hoppas vi kan hitta en dag för det inom en inte allt för lång framtid. Ha en trevlig helg! Själv ska jag börja göra halsband i massor, dessutom ska jag försöka hinna ut och övningsköra lite.

2 kommentarer:

Momimamma sa...

Härligt att se dina bilder! Även om dina blombilder har varit helt fantastiska och du gjort framsteg så känns det skönt att komma in i värmen och stearinljusskenet så här års.
Hälsa gärna på min sida, jag måste bara komma igång ordentligt.
Kram och tack för igår.
Lena

Anonym sa...

Kul med Brunnby, ska försöka komma! kram T