fredag 14 november 2008

Äntligen fredag!

Guuuuuuuuud så skönt med fredag! Det är den dagen man lever för hela veckan, nu har man några dagar ledigt, skönt! Cyklade hem i störtregnet, 6,5 km, gissa om jag var dyngsur! Nu har jag krypit i mysbrallorna, tänt några ljus och nu ska jag fixa lite lunch!
Ikväll blir det PARTY, vi ska först äta lite gott på gubbens jobb och sedan blir det utgång! Det är jag, gubben min och två andra par. Vi brukar träffas några gånger om året, ibland lagar vi middag hemma hos någon och våra barn är med men den här gången blir det krogen. Hoppas det blir kul, känner mest för en lugn hemmakväll men det är när man känner så som man brukar få som roligast.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du hittat hit och att jag hittade dig :-)
Hoppas ni får en härlig kväll, trots regn och rusk!

kram Tove