måndag 30 maj 2011

Hej härliga solen!

Det kändes inte direkt hoppfullt imorse när man vaknade. Det blåste mer eller mindre storm och det var alldeles gråmulet. Som tur var klarnade det upp och andra halvan av dagen har varit strålande vacker. Tur att vädret blev bättre, sonen Tim och hans klass är nämligen på hajk och då är ju bra väder ett måste, tycker jag i alla fall.

Efter jobbet for Janne och jag ner till Kajen och käkade sallad. Härligt att sitte ute i solen nere vid vattnet, mer såna kvällar tack! När vi kom hem bytte jag om till träningskläder och tog med mig Bella ut på 7 km powerwalk/jogging!
Vad jag förstår ska det bli fint väder även imorgon och det passar ju alldeles utmärkt eftersom jag jobbar kort dag i morgon, yeeeey!

1 kommentar:

Mia systeryster sa...

Va skönt det låter att powerwalka med hundar. Mina två blir så slöa när det är för varmt. Bella funkar det hyfsat med, men Alice(mopsen)klara inte av att gå fort i värmen!!
Kram