lördag 28 maj 2011

Kul dag!

Började dagen med en härligt uppfriskande powerwalk på ca 1 mil med Anna och alla taxar. Åkte hem svettig och belåten och med en trött tax. Duschade och fixade mig i ordning. Därefter for Janne och jag ner på stan där det blev en hel del shopping, fyndade massor på Kapp Ahl, det är roligt att handla när det är halva reapriset. Sedan käkade vi en god lunch på Jensens Böfhus!
Efter det har min käre make Janne, sonen Tim och en kompis till Tim roat sig med detta. Jag följde med och dokumenterade det hela.








Här står sonen Tim till höger tillsammans med kompisen Andreas. Jag tror dom var rätt nöjda efteråt.

4 kommentarer:

Diana sa...

Wow, grabbarna ser verkligen ut att ha skoj. Det hade varit roligt att testa.
Att fynda är aldrig fel det heller, haha!

Anonym sa...

Dom ser ut att ha haft det riktigt kul=)

Underbart fin blogg du har du med=)

Men såg minsann inga taxar..får leta en gång till. Taxar är underbara.

Titta gärna in igen..ha en skön dag.

/Ninni
www.ninni.blogg.se

Anonym sa...

Vilken händelserik och kul dag :-)

Mia systeryster sa...

De ser riktigt nöjda ut=D
Stilig son du har=D
Kram