onsdag 20 juli 2011

Lata dagar!

Vad skönt det är med semester :) I måndags efter vår lilla fadäs med resan till Prag for vi ner på stan och ägnade hela eftermiddagen åt trötsshopping. Det blev nya joggingskor till mig, en kofta, två toppar och en tunika. Tänk att den kan vara så kul att göra av med pengar.
Igår och idag har vädret varit riktigt hyfsat så vi har köpt med oss lite picknick och begett oss ner till Mälaren och suttit där och solat och läst lite.
På motionsfronten är jag inne i ett rejält stim nu kan jag säga. Har joggat varje morgon och har dessutom tagit en rejäl promenad på eftermiddagarna.
I trädgården börjar det mesta blomma över men några små guldklimpar finns det. Min syrénbudleja till exempel som jag trodde hade fryst ihjäl blommar nu. En orangeröd ros blommar för fullt och så har mina små pelargonsticklingar satt fart.





Inga kommentarer: