tisdag 9 augusti 2011

Nu är vi på gång!


Nu har vi kommit igång med ett av rummen, vi har flyttat ut allt tagit bort alla lister spacklat alla små hål. Imorgon börjar vi förhoppningsvis att måla. Vi har idag varit på Bauhaus och kollat på golv/matta. Den heltäckningsmattan jag pratade om heter filtnålsmatta och är lätt att hålla ren. Den kostar inte så fasligt mycket heller så om man skulle tröttna om ett halvår så har man "råd" att byta ut den. Vi har även kollat på ett laminatgolv som är gråsvart. Ser ut som stora härliga klinkersplattor. Tror det kan bli riktigt snyggt också! Vi kanske gör ett rum med vardera matta/golv.

Imorgon halv åtta kommer dom med nya pannan också, så det kommer att bli ett herrans liv här i radhuset imorgon. Uppdaterar under händelsens gång! Nu ska jag lägga mig och läsa nya boken jag börjat på, presenterar den imorgon. Det är en Nora Roberts, min favvoförfattare.

Inga kommentarer: