onsdag 31 augusti 2011

Wiiihooooo! Hur kul var inte detta!

Wow, varför har jag inte vågat göra detta förut. Har velat väldigt länge men inte vågat för jag inte haft något sällskap. Nu hade jag visserligen sällskap men man kör ju sin egen grej liksom.

Regnet vräkte ner, det var trångt men åhh så kul. Tiden är jag också nöjd med med tanke på att man nästan var stillastående dom första minutrarna, just nu vet jag inte exakt men mellan 31-32 minuter blev det nog.

Nu har jag duschat hett och länge eftersom jag var blöt in på bara kroppen och frös så in i norden. Nu blir det TV-soffan en stund. Återkommer imorgon, sweet dreams yo all!

2 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Vad kul att du gjorde det=D Och att du klaade av det, men det skulle inte jag ha tvivlat på en enda sekund=D
KRAM

Anonym sa...

Snyggt jobbat!
:-)