söndag 9 oktober 2011

Mor + döttrar dag!

Idag har jag, min storasyster Lena och min mamma haft en eftermiddag på tu man hand. Vi började med en tripp till Åsby Hem och Trädgård. Alltid lika kul att gå omkring där och njuta av all fin heminredning och fina blommor. Suck det finns så mycket man skulle vilja ha. Passade på att ta en fika i deras mysiga café.


Därefter for vi tillbaks till Västerås och Erikslunds shoppingcenter. Stadens nyaste shoppingcenter. Här finns någonting för alla. För min del blev det en oversized stickad tröja/klänning i mustiga höstfärger. Jag tror den kommer bli skitsnygg till ett par svarta, blanka leggings och höga stövlar.

2 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Vilken mysdag! Behöver också handla lite nytt till garderoben=D
Fina bilder på Bella i inlägget nedan!
Kram

Anonym sa...

Låter som en väldigt trevlig och lyckad dag!

Fast nu kan inte ordmärkaren låta bli - en dag på tu man hand med TRE personer?
;-)