lördag 10 december 2011

Kan det kännas så här bra?

I vanlig ordning så har lite svårt att sova på morgnarna så vid halvåtta gick jag upp, drog på mig motionskläderna och gav mig ut på en minst sagt halkig joggingtur. Trots det isiga väglaget så gick det riktigt bra, 5,8 km på 38 minuter. Jag kände mig så himla tillfreds därute på joggingturen. Det hade så smått börjat ljusna på himlen i öster och när jag sedan kommer så jag ser västerut på min joggingtur så är världens häftigaste, stora, orangea fullmåne på väg ner i trädtopparna. Det är vid såna här tillfällen man fylls av hopp och lycka :)

Idag ska jag och min bror och syster träffa mamma och pappa! Vi ska överraska pappa, (han fyller ju 80 nästa år) och vi ska berätta för honom att cockerspanieln Linus som var och hälsade på hos dom för någon vecka sedan blir våran present till honom i förskott :):)

Ha en bra lördag alla därute så hörs vi lite senare, nu måste jag sätta fart om jag ska hinna.

Inga kommentarer: