lördag 21 januari 2012

Veckan har susat förbi!

Oj, oj vilken dålig uppdatering från min sida denna vecka. Jag har varit lite trött om kvällarna. Det är så mycket nytt att lära sig på nya jobbet så jag är helt slut på kvällarna :):) Härligt slut dock, det känns jättekul och inspirerande på nya jobbet. Tänk, jag har yrkeskollegor nu, jag kan rådfråga, diskutera och ventilera med folk som vet vad man pratar om och som förstår vad man säger. DET ÄR EN HÄRLIG KÄNSLA kan jag säga.

Om en liten stund ska vi iväg och gratta systerdotter Linnea som fyllde 30 år tidigare i veckan. Roligt att träffa alla syskon, syskonbarn, syskonbarnens barn, respektive, mamma och pappa :) Ha en bra lördag alla där ute!



Bjuder på en sommarbild. Det står inte på förrän sommaren är här igen. Jag tycker redan man kan ana att det blivit ljusare på kvällarna!

Inga kommentarer: