måndag 6 februari 2012

Tränat på jobbets gym!

På landstinget har dom ett litet gym (Hälsolyftet) där vi anställda får träna gratis, det är ju kanon :) Idag var jag på introduktion och därefter tog jag mig en rejäl träningsrunda, det blev 35 minuter crosstrainer och därefter körde jag fram- och baksida lår, bröst, axlar och bröstrygg. Därefter cyklade jag dom 3 km hem. Kan säga att jag var bra mör när jag kom hem. Jag har även en viss föraning om att jag kommer ha rejäl träningsvärk imorgon, hehe!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Himlarns vilket bra jobb du verkar ha hanmnat på! Grymt bra med gym ju. Kunna slinka in där och kör lite kondition eller nå på lunchrasten - grymt :)

Mia systeryster sa...

Gud så bra att ni får gymma på jobbet=D
Otroligt fina ljuslyktor i inlägget nedan=D
Kram