söndag 15 september 2013

Att vara lite wild and crazy!

Idag har mannen och jag varit ute och gått och sedan har vi varit ute och gått lite mera, totalt blev det närmare 2 timmars promenad och 1,2 mil. Det är bra jobbat tycker jag. På en av promenaderna var vi ute på "ett mission", jag behövde ha lite ny färg till håret, det är inte klokt hur mycket grått som kan komma fram från den ena dagen till andra (ja, det känns så åtminstone). Sitter nu med färgen i håret och väntar med skräckblandad förtjusning. Jag blev lite wild and crazy när jag stod där och valde färg. 

Jag tänkte lite så här; Måndag imorgon och nytt jobb och nya utmaningar kräver en ny kaxig hårfärg så det blev den här: Schwarzkopf Brillanz Dark chili Chocolate. Jag tror inte att jag kommer att bli riktigt så där rödhårig som tjejen på förpackningen, observera jag tror.......


Inga kommentarer: