måndag 6 januari 2014

Dags att återgå till vardagen!

Så var ledigheten över för den här gången. Och vet ni, det gör ingenting. Jag tycker det ska bli riktigt roligt att få börja jobba igen hehe! Fråga mig när klockan ringer tidigt, tidigt i morgon bitti då är jag säkert av annan åsikt. 

Nu ser jag fram emot ljusare dagar och nedräkning mot våren, alla små tecken på vägen som gör en så där löjligt lycklig. En bukett tulpaner, att det är ljust när man går hem från jobbet, att koltrasten börjar sjunga, såna saker!


3 kommentarer:

A House With A View sa...

Heja dig som kommit igång med träningen! Det måste verkligen jag göra också! Och vad kul att du är peppad inför jobbet, jag tycker att det känns aaaaningen motigt att gå iväg i morgon bitti, fniss :)

Kul att du gillade min kudde, den hittar du på H&M-home :)

Kraaaaam aka

Fenixmonas sa...

Ja, idag var jag trött, det är priset för alltför många sena kvällar! Fast vi kör nog in oss på ett par dagar...Kramiz

Huset bakom lindarna sa...

Jag hörde i radion att dagen idag är årets deppigaste för nu är det slut på helgerna och vardagen börjar igen. Det behöver inte en pensionär tänka på!
Kram/Finas mammis