torsdag 10 april 2014

Att vara på rätt spår!

Känner mig så nöjd med mig själv för tillfället (får man klappa sig själv på axeln så här?) Äntligen har jag börjat få lite rutin och ordning på mig själv och min motion. Kroppen börjar ge respons på träningen också och det ÄR ju extra kul! 

Igår efter jobbet blev det en löprunda i spåret (det blåste så mycket och då är det inge kul att springa på öppna fält), därefter körde jag lite styrka härhemma, hantlar, squats, situps, plankan mm.



Tänk vad livet skulle vara enkelt om man inte var en godisråtta och känslomänniska. Så fort livet bjuder på lite motgång är det så himla lätt att ta till tröstätandet. Sedan måste man ju naturligtvis få unna sig lite godis ibland men kanske inte varje dag, flera gånger om dagen!


1 kommentar:

Anonym sa...

Write more, thats all I have to say. Literally, it
seems as though you relied on the video to make your point.
You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your weblog
when you could be giving us something informative to read?


Look into my webpage :: Ecrire weblog