onsdag 25 juni 2014

Cykel, powerwalk och färgning av utväxt!

Jag har dammat av cykeln och har nu cyklat några dagar till och från jobbet, egentligen är det ju ganska skönt att cykla till och från jobbet. Det flyter ju liksom på hela tiden. Hade tänkt ge mig ut och springa när jag kom hem från jobbet men så blev jag lite grinig när jag upptäckte att jag glömt mobilen på jobbet. Ringde på hos grannfrun och frågade om hon var sugen på en powerwalk fram och tillbaks till mitt jobb och det var hon. Kan ju inte vara utan mobilen en hel kväll, hehe! Nu har mannen min hjälpt mig att färga bort utväxten där det bara blir mer och mer grått, suck!

Några trädgårdsnyheter har jag inte, man vill ju inte ens vistas ute för mys i trädgården. Jag kan säga så här, jag ser att det växer i alla fall och att stockrosorna är på G. Stockrosor är ju så himla vackra. Dom jag har nu fick jag av syrran i våras så det ska bli spännande att se hur dom ser ut, hon var inte säker själv på vilken sort/färg jag fick.


Det här är mina som jag hade i flera, flera år, plötsligt ville dom inte längre så nu har jag min systers plantor att se fram emot!

Inga kommentarer: