tisdag 24 juni 2014

Det där med att planera nytt kök.......

Det tar tid, till mitt stora förtret. Jag är impulsiv, jag tycker att alla förslag är bra och vill köra igång senast igår typ. Då är det väl tur att jag har en mer eftertänksam man som bromsar och tänker till. Vid varje ändring blir jag trots allt mer och mer nöjd :). Idag efter jobbet har vi först spenderat nästan 2 timmar på Elgiganten och ritat kök, sedan for vi raka spåret till IKEA och var där och gjorde version 5 av det vi ritat där, haha! Sedan blev det inköp av hippieklänningen och halsband på Joy på Erikslunds shoppingcenter, så ja jag är rätt nöjd med kvällen :)


Och köket, ja vem vet hur många versioner det blir innan vi bestämmer oss! Imorgon kommer mattläggaren hit för att kolla och förhoppningsvis ge oss ett cirka pris på golvjobbet!

Inga kommentarer: