söndag 22 juni 2014

Morningrun!

Jag tjatar på, jag har kommit in i ett otroligt skönt flow nu. Det där med att fixa motionen på morgonen är inte dumt alltså! Springer en vända och sedan kör jag lite styrka hemma på vardagsrumsgolvet; Squats, situps, ett par övningar med hantlar och plankan. Går ju bra att göra det när man är ledig, kanske lite svårare att få till om man jobbar om man inte ska gå upp i ottan förstås. Nu faller det sig så att sonen sommarjobbar och för att få till det här hemma så kanske, kanske det blir så att jag går upp lite tidigare än vanligt och kan då fortsätta mina motionspass på morgonen ett tag framöver! 

Med det sagt så är vår första semesterperiod över. Vi ska nu jobba i två veckor och sedan är vi lediga i två veckor. Håller tummarna på att väderläget är lite annorlunda då, vi måste väl få lite sommartemperaturer snart, eller?


Bella o Pedro på morgonpromenaden!





Inga kommentarer: