måndag 23 juni 2014

Så var man tillbaks i jobbsvängen igen!

Oj så jobbigt det var när klockan ringde i morse. Meeen jag gick upp klädde på mig löparkläderna och stack ut på en 2,6 km runda halv sex i imorse, HALV SEX! Det kanske var i tidigaste laget, jag har inte riktigt bestämt mig. 



Men vilket tråkigt sommarväder vi har va? Om det ändå inte var så kallt, 11 grader och det är i slutet på juni, det är INTE kul! Men det är väl bara att gilla läget, det går ju inte att göra så mycket åt det liksom. Efter jobbet gick jag och en grannkvinna ut på en powerwalk i regnet, vi har bestämt måndagar och då blir det så, oavsett väder. Det var uppfriskande om man säger så!

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

En riktig hurt Maja med andra ord;))
Jag själv har varit riktigt lat den senaste månaden....men när jag flyttar ut till landet(torpet)...ska jag försöka att gå/springa...och yoga också....hoppas jag inte säger för mycket nu, haha.....
Kramis bia