tisdag 3 juni 2014

Semester, eller semester och semester dom närmsta dagarna är det fullt upp med studentbestyr. Tog mig i alla fall tid och gav mig ut med Bella på en rejäl powerwalk som avslutades med lite lätt jogging de sista 2 av de 7 km. Så himla skönt det var. 


Har lite svårt att tagga till vad gäller städning, fixning, pyntning måste jag säga men jag är nog en sådan som jobbar bäst under press och jag har ju en dag till på mig, haha! Jag har i alla fall börjat baka kladdkakor och det tar ju lite tid då jag endast får in en i taget i ugnen, men det går bra det också, då kan man ju liksom inte stressa på.....passar mig perfekt :)

Den grekiska vädden har börjat blomma, den är så himla söt tycker jag. Ikväll ska jag ut också plocka liljekonvaljer och lupiner, eller är det kanske lite tidigt, överlever dom till torsdag tro?

Inga kommentarer: