torsdag 19 juni 2014

Vilket busväder!

Hujeda mig vilken busväder vi har idag. Det inbjöd verkligen inte till någon löprunda så istället har jag kört ett rejält träningspass här hemma i vardagsrummet istället och det funkar ju det med. Det blev hantlar, situps, squats och plankan! 

Har även surfat runt lite på ställen att börja träna på. Friskis och Svettis i alla ära men jag skulle vilja hitta ett lite mindre gym där det inte är så himla mycket folk och som har pass och jag tror faktiskt jag kan ha hittat stället nu, det heter Klockartorpets Hälsocenter och Spa. Ska nog boka in mig på en rundtur och information!

1 kommentar:

Huset bakom lindarna sa...

Hej, jag läste ditt inlägg snabbt på morgonen och tänkte jaha är det så tråkigt väder där du bor. Några timmar senare började det åska här och inte lite heller, så det blev en dag som man sent glömmer! Nu har vi fått igång datorn igen men telefonen fungerar inte och kommer troligtvis inte igång förrän efter helgen då Telia skickat ett nytt modem!! Usch för oväder!
Ha en fin midsommar!
Finas mammis