fredag 10 oktober 2014

Att varva löpning och gymträning!

Som ni förstår är jag lite träningstaggad nu. Känner mig himla peppad och förväntansfull vad dom nästkommande 12 veckorna kan föra mig sig. Igår när jag kom hem från jobbet drog jag på mig löparkläderna och gav mig ut i ett blött och slirigt spår. Jobbigt var det, mest för att jag glömde ta astmasprayen innan och luften var TUNG igår. Det fick gå ändå och jag kände mig glad och nöjd efteråt. 


Idag drog jag direkt till gymmet efter jobbet, tränade cirka 50 minuter, 10-15 minuter på löpbandet, sedan tränade jag ben, rumpa, bröstrygg, bröst, biceps och triceps. Med det har jag klarat av vecka 1:s två pass på "Hälsolyftet". En bra början med andra ord!


Därefter for jag hem och tog tag i städning och tvättning, verkligen nödvändigt! Nu känner jag mig så där fånigt nöjd och njuter av fredagskvällen!

Inga kommentarer: