lördag 27 december 2014

Det här med träning!


Att det faktiskt kan göra så mycket för välmåendet är helt otroligt om ni frågar mig! Jag är ju en vinterdeppare av rang och i år tänkte jag att jag skulle vara duktig och träna regelbundet och äta bra mat för att så att säga "mota Olle i grind" och det gick bra! Det gick bra ganska länge men så i början/mitten av december kom smällen. Mycket senare än den brukar men den kom. Dock känner jag redan att det har vänt! Jag har fortsatt min träning regelbundet trots att jag helst av allt velat ligga under en filt och mått dåligt, maten och godis har det varit lite si och så med (men det köpte jag), men jag känner mig stolt att jag inte tappade träningen. Det här verkar ändå vara en stor hjälp på vägen, det här med träning och att ta sig iväg även om det känts motigt. Så jag kämpar på och nu börjar det bli roligt och taggande att träna igen!

God fortsättning på er! 

Idag ska vi eventuellt ut och vandra på vackra Ängsö om inte minusgraderna sätter stopp för det!

/Kina

Inga kommentarer: