tisdag 16 december 2014

En dålig iphonebild!

Helt allvarligt så har jag nog fått väldigt dålig syn, eller får jag skylla på den lågt stående men ack så välkomna solen på dagens milpromenad ute på Björnön? Jag tyckte bilden på Bella såg helt okej ut där ute på betongbryggan men det är ju precis hur suddig som helst, haha!

Ja, ja strunt samma. Jag kom ut i solskenet idag i alla fall. Orken tryter, all motivation till motion är som bortblåst och helst sitter jag i soffan och trycker framför TV:n och stoppar i mig godis när jag kommer hem. Idag tvingade jag ut mig till Björnön, för där t y c k e r jag om att gå. Där får jag energi och solen sken, två bra saker alltså. Och nu m å r jag så mycket bättre! 

Vi hoppas att motivationen kan smyga sig tillbaka inte bara till motion utan även till andra saker som känns så svåra att göra för tillfället. 

Om en vecka vänder det, då börjar ljuset så sakta att ta plats igen, och det är så välkommet!

/Kina

Inga kommentarer: