lördag 6 december 2014

Kokat lakritskola och julpimpat lite här hemma!

Idag har jag testat något nytt, jag har kokat lakritskola. Lakritsstången köpte jag på Apoteket Hjärtat, där jag även fick tag på receptet. Ska försöka lägga ut bilder och recept senare. Lakritssmaken blev kanske i snällaste laget men den går ner, hehe!

Annars har jag julpimpat lite här hemma. För X antal år sedan då gick jag verkligen"all in" vad gällde tomtar och annat lullull men ju äldre jag blir ju mer sparsmakad blir jag, eller kan det vara att det är så förbenat tråkigt att plocka undan allt sedan, hm......Nåja här kommer lite bilder. 






Ja, ganska sparsmakat, men jag gillar´t

/Kina

1 kommentar:

Huset bakom lindarna sa...

Jättefint du har pyntat. jag håller med dej att det är hur tråkigt som helst att plocka undan och här blir hälften kvar i garderob och lådor numera. Däremot gillar jag ljus och blommor!
Ha en fin helg!
Kram/Finas mammis